miércoles, 16 de febrero de 2011

Paco en TAJ MAHAL, India


Hola Annia!!

Com estas? Jo molt be. Despres de viure a Nepal tant de temps, toca viatjar una mica abans de tornar a casa. Espere que t'hajen agradat les meves histories i aventures de Nepal. Ara ja no tindre tant de temps per a escriure, aixi que m'he fet un os modern i escriure un blog igual que Tiko i Moni. Escriure en Valencia per a que els teus amics i les teves amigues del cole tambe puguen llegir!!


Ara estic en India. Es un pais molt gran amb mil milions d'habitants!! T'ho pots creure? Aixo es molta, molta gent! Vinguerem desde Nepal en autobus i despres en tren, es un cami molt llarg. Primer estiguerem a Delhi, la capital. Te 14 milions d'habitants! Despres vam agafar un tren a Agra... i en Agra hi ha un monument molt, molt, molt especial!! Es diu TAJ MAHAL!! I es considerat com una de les 7 meravelles del mon. Era l'aniverari de Tiko i voliem celebrar-lo alli!! Pero curiosament, no deixaven entrar ossos dins del recinte, aixi que Tiko, Moni i jo vam escalar a una terrassa amb bones vistes per a fer-se una bona foto. Espere que t'agrade.

El TAJ MAHAL es una tomba. Ho va construir un rei per a la seva dona quan va morir, a l'any 1630. Va tardar 20 anys en fer-lo! Esta tot fet de marmol blanc i mires d'on el mires, es simetric!! Igual que una papallona!!

Estic molt content d'haver pogut vore un lloc tan especial. Molts besets i fins prompte!

No hay comentarios:

Publicar un comentario