miércoles, 16 de febrero de 2011

El Fort de Agra, India


Hola Annia!

T'envie una foto en el espectacular Fort de Agra. Es una gran muralla de 2.5km de llarg, feta de pedra roja del desert!! Es el recinte amurallat mes gran de India. Esta ple d'edificis de pedra, i tambe de marmol... tot d'estil arab. En este poble hi ha molta gent musulmana. Ells creuen en el deu Ala i lligen el seu llibre sagrat, que es diu el Cora. Tots els matins s'alcen molt prompte a resar. Ui, ui, en la son que jo tenia!!!

El fort es precios, pero em vaig cansar molt de caminar, que les meves cames son molt menudes! Despres anarem a menjar tipic menjar indio, com samoses i curry, molt picant!!! Mes que un os parec un drago, que em ix foc de la boca de tot el que pica!!

Fins prompte!! Besets

No hay comentarios:

Publicar un comentario