lunes, 11 de abril de 2011

Tornem a casa!

Annia! Ja ha arribat el dia! Tete, Moni i jo ens pujem a un avió per a tornar a casa! Te'n recordes de quan se n'anarem fa quasi 8 mesos? Era un día d'estiu, ens acompanyares a l'estació. Des d'aquell moment, hem tingut una gran aventura! Nepal, India, Thailandia, Camboia i Vietnam! 5 paisos d'Asia. Ja saps que en Nepal vam passar 6 mesos molt feliços i que he conegut a molts xiquets. Es més, un amic de les meves avenutes Nepalis torna a Puçol! I no és un osset... I un amic de Vietnam també, i tampoc és un osset!
En tot aquest temps he aprés moltes coses que ja t'ensenyaré. Tinc que contar-te moltes histories. M'ha agradat molt escriure't postals i aventures i blogs. Espere que a tu t'ho hages passat bé llegint-los! Annia, quan me'n aní de Puçol, tenies totes les dents i no sabies quasi llegir. Demà, quan et veja, estaràs més guapa, més mellada, més alta i més major. Tinc moltes ganes d'abraçar-te, i Moni i Tete també. Les meves aventures no acaven aci, jo soc Paco l'osset intrèpid i viatger i vull viatjar amb tu allà on vajes!
Annia, ara si que et puc dir: FINS DEMA!!!
Te volem molt, Tete, Moni i jo

No hay comentarios:

Publicar un comentario