lunes, 14 de marzo de 2011

Cases que floten


Hola Annia! Com estas? Jo encara estic en Camboia! La setmana pasada vaig agafar una barqueta i durant 10hores vaig navegar per un riu!! Era molt diferent i especial. Al riu hi ha poble flotant. Son cases que floten a l'aigua. Les escoles, el metge i la gasolinera també floten!! Per a anar a qualsevol llov, hi ha que pujar-se a la barqueta!! Que divertit, veritat? A tu t'agradaria viure sobre l'aigua? Ais, el que pasa es que hi ha cocodrils...
Ara me'n vaig a una illa en la mar, que es d'un pais nou: Vietnam. Tinc moltes ganes de banyar-me en la mar!! Ja queda menys d'un mes per a vore't, quines ganes tinc de donar-te un abraç i un abraç a Krakow tambe! Moni m'ha dit que te'n vas a Suècia a vore a Ali, que tingues molt bon viage, i fes fotos per a que te puga vore!! Un besot molt molt molt gran!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario